Sposoby na wiosenne przesilenie

Sposoby na wiosenne przesilenieWielkimi krokami zbliża się do nas wiosna. Wiele osób w tym czasie narzeka na zmęczenie, rozdrażnienie, brak energii i trudności z koncentracją. Poniżej garść porad, jak uporać się z wiosennym przesileniem i przejść przez nie naprawdę łagodnie.

Preparat z jeżówki na wzmocnienie odporności

W okresie przesilenia wiosennego często padamy ofiarą najróżniejszych infekcji. Nasz układ odpornościowy nie pracuje bowiem tak, jak powinien. Dlatego warto przez około około sześciu tygodni sięgać po preparat z jeżówki purpurowej. Udało się potwierdzić jego działanie immunostymulujące. Co to oznacza? Jeżówka świetnie wpływa na naszą odporność. Sprawia, że o wiele rzadziej zapadamy na choroby układu oddechowego.

Zielone koktajle na niedobory witamin i minerałów

Aby przez okres przesilenia wiosennego przejść łagodniej, warto sięgać po zielone koktajle. Przygotujemy je na bazie liści jarmużu, szpinaku, natki pietruszki. Jako dodatek mogą posłużyć sok z cytryny, sok z pomarańczy, woda mineralna. To prosty sposób na to, aby oczyścić swoje ciało z toksyn, dodać mu energii i skutecznie wzmocnić odporność. Jeśli wolimy słodsze smaki, do koktajlu możemy dodać banana.

Banan z czekoladą na lepsze samopoczucie

W okresie przesilenia wiosennego często borykamy się z nieustannym rozdrażnieniem. Nic nie sprawia nam przyjemności, wszystko zaś nas denerwuje. Dobrym sposobem na to okazuje się być połączenie bananów z czekoladą. Dostarczają one potasu, witaminy B6 oraz tryptofanu. Ta ostatnia substancja w naszym ciele zamienia się w serotoninę, która nie bez powodu określana jest mianem hormonu szczęścia. Czekolada zawiera również magnez, który naprawdę skutecznie łagodzi stres.

Wymienione sposoby to oczywiście nie wszystko, na co warto postawić w okresie przesilenia wiosennego. Warto się do nich stosować i traktować jako nawyk, który powinien wejść nam w krew. Dzięki temu przesilenie wiosenne przestanie być wreszcie okresem, który naprawdę nas wykańcza, a stanie się czasem radości i wzmocnienia organizmu.

Przeczytaj również:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>